BYEEE SUMMER

nu är sommaren över.. är det inte hemskt? och skoloan börjar på måndag.. asså det är inte okej.. jaja får väl kämpa sig igenom sista året på bergs då!..
var på stan idag med ellen och hanna, fick med mig ett par jeans hem! behövs alltid! sen när jag kom hem så vart det träning i kallvädret och den gick väl sisådär.. var lite förkyld så orkade inte med så mycket.. men..men.. är så sjukt trött så ska faktiskt lägga mig nu och sätta på en film och somna!
tjenis då!


lite bilder sen när jag var i fjällen!!
gick upp för de där berget... fast var spyfärdig när jag ahde kommit upp.. aldrig mer..

Kommentarer
Postat av: linn

OJ VA DUKTIG DU ÄR SOM GÅR UPP FÖR ALLA BERG!!!

2011-08-18 @ 17:53:18
URL: http://linnnaswall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0