BAD

 tjoooo!!!!

riktigt bra dag igår!!! började med att mkkis fråga om jag skulle följa upp på ip för att spela match,,, och de gjorde jag!!! så när vi kom dit så var det typ asmånga där..... men vi spelade och jag tror vi vannn.,.,.,.,. och sen var det så varmt så jag mikkis och elin satte oss i bilen och körde mot badplatsen och badade i typ 2 år!! asssssssskönt!! vi simmade typ en mill! aja sen for jag bara hem och åt och vidare yupp till ip för att köra intervaller med mikkis!

fast sen vart vi så trötta så vi for och badadde igen och då var det ännu sköööönnnare frö då var vi riktigt slut!!......     sen kom vi hem till mikkis och fick oss en liten milkshake och såg fotbolll!!!!!!! sedan hem och sova tyo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hare riktigt bra allihopa!!! ;)));)););;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0